måndag 28 april 2014

dagbok 10

Detta är min sista dag på prao och jag tycker att det är bra och dåligt. jag tycker att det är bra för att jag orkar inte plocka upp mer varor och det är dåligt för jag skulle villa prao på ett annat ställe igen så att vi hade en vecka extra. VI åkte till våran proa och i bussen träffa vi Gjenita som var med nollorna som skulle på utflykt. vi kom fram och vi gjorde samma sak som alla andra vi fick packa upp mer varor men denna gången var den skönt för man visste att det var sista gången. Vi packa up tills vi skulle äta mat och efter maten så fick vi soppa hela affären och sen så prata vi med våran handledare och hon skrev på våra lappar.

Jag tycker att prao har varit roligt men en ska som var dåligt var att jag hade en affär på båda vilket var tråkigt efter som att jag inte gillar att jobba i affärer men det var rätt bra att jag gjorde det för nu vet jag det så att jag vet att jag inte ska söka jobb i en affär. Jag skulle villa ha prao en vecka till.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar