torsdag 10 april 2014

Dagbok 2

Dagbok 2

Idag vakna jag som vanligt och fixa mig sen tog vi bussen och kom fram. Vi hade bestämt en intervju med våran handledare och vi hade den kl 10 när vi börja.Vi fråga alla frågor och efter som vi inte hade något att göra så fick vi skriva om intervjun. Efter det så fick vi hjälpa henne att beställa smink och andra produkter. Sen så blev klockan 12 och vi åt mat. Under våran rast så fick vi gå upp till coop och köpa kaffe och fjädrar så vi fick en halvtimmes rast extra. Efter vi hade köpt så hade vi en timme kvar på rasten och eftersom maten inte var god så gick vi till havets pizzeria och åt där. När vi kom till backa så var klockan exakt halv 2 och efter som hon inte hade några kunder den dagen eller att vi inte kunde göra något så fick vi sluta tidigare.
Jag tycker att denna dag var tråkig för att vi inte hade något att göra men för att vi fick sluta tidigare och därför tyckte jag att denna dag inte var så dålig. Jag hoppas till näste gång att vi har mer att göra och att hon planerar bättre så att vi kan göra saker och inte bara sitta ner i en stol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar