måndag 7 april 2014

Dagbok 1

Dag 1 


Jag veckan kl 08:30 i dag för att fixa mig till min prao. Jag fixa mig och möte upp Khadra vid bussen. Vi tog 09:30 bussen och vi kom dit en kvart innan men som tur var så var det öppet.Vi fick först prata lite och sen så fick vi fixa ögonskuggor,Det fanns massor utav olika ögonskuggor och vi skulle fixa dom så att dom låg rätt, Medan våran handledare gav en passient massage. Efter det så fick vi inte göra så mycket vi vänta och prata lite med kunder.Sen så blev klockan 12:00 och vi skulle äta mat.Vi gick till gymnasiet skolans matsal och vi fick stuvade makaroner med korv, det var gott men efter som matsalen var så stor så var det svårt i början men sen så blev det bra.Vi satte oss ner och då såg vi matina som också skulle äta.Efter maten så gick vi till gymnasiet skolan och kolla lite hur det var och vad det finns för olika salar.Det var roligt med läskigt på samma gång vi kom bort ett antal gånger men det var bara roligt. Efter det köpte vi glass och sen gick vi tillbaka men då gjorde vi typ inget vi bara var där och prata lite med handledaren och sen med kunderna. Sen kl 15:00 sluta vi.
Jag tycker att denna dagen har varit lite konstig. Det var tråkigt på jobbet för att vi inte gjorde något men det var roligt på rasten.Jag hoppas att i morgon kommer vi kunna göra roligare saker och att vi kan få hitta på mer istället för att bara sitta ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar