måndag 28 april 2014

Dagbok nummer 6&7

Jag gick inte till min prao idag efter som dom andra i skolan var lediga så tror jag jag med är ledig.

Detta var min första dag hos min nya prao. Vi åkte buss ditt och komm fram en kvart innan affären var öppen så vi fick stå utanför och vänta och när dom väll kom så blev dom chockade för att dom glömde bort att vi skulle komma. Vi kom fram och först prata vi lite och dom visa oss runt, sen så fick vi gå till dom olika hyllorna och fick dom så att dom såg bra ut och ta bort saker som var fel det tog väldigt lång tid efter som att massor utav saker låg fel. efter det så fick vi gå till lagret och hämta nya varor och packa upp dom. Efter det så gick vi och åt mat och det tog rätt så lång tid eftersom vi fick gå till matsalen och det låg en bit bort. När vi kom tillbaka så fick vi göra samma sak vi packa upp saker och efter det så var våran dag slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar