torsdag 10 april 2014

Dagbok 3

Dagbok 3

Jag vakna som vanligt och fixa mig, jag tog 9:30 bussen. Vi hade inte med daton i dag utan vi skulle filma med mobilen.Idag så skulle vi intervju Ulrika. Sen så fick vi städa ett rum. Vi fick fixa skåpen och sen sängen. Efter det så gick vi och åt mat, Jag tycker inte soppan var god men det var lite konstigt för att dom fick skära bröden själva vilket blev en chock för mig.  Sen så fick vi prata med våran handledare och hon tyckte att vi inte sköte oss för att vi hade våran mobil vilket inte är sant vi hade inte våran mobil efter maten den dagen och hur skulle hon kunna veta det? jag tycker att denna arbetsplats inte var något för mig. Jag gillar inte att bara sitta ner en hel dag utan vill rör på mig så om jag skulle kunna göra om detta med att välja prao så skulle jag nog välja något mer roligt som man rör sig mer. Vi ska inte gå tillbaka ditt utan i morgon och på fredag så ska vi till skolan och sen nästa vecka är det lov veckan efter så ska vi prao igen och det är i Prins lifs hoppas att man får röra på sig där och slippa sitta ner hela dagen lång
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar