onsdag 19 mars 2014

brev till...

Amal Saleban
Ginstväggen 14 D
311 33 Falkenberg

Goddag

Jag skriver till dig angående hundar. Många med mig tycker inte om hundar på sistone, det handlar om att hundar går runt utan koppel vilket många tycker är fel. Det finns fela stycken som är rädda för hundar vilket jag är själv. Jag och många andra skulle bli väldigt glada ifall man kunde ändra på det.
Jag tycker detta för att jag själv har varit med i en händelse som är väldigt förskräcklig, Jag var ute en fredagseftermiddag och så ser jag ett par hundar sitta runt en bänk men ägaren sittandes på bänken. Hundarna var utan koppel och börja skälla och jag blev rädd, hundarna börja bli väldigt aggressiva och jag vet inte varför jag kan klara detta men tänk om ett litet barn var själv det skulle var liv rädda och detta är inte bra för du skulle inte barnet villa gå ut.
Jag och många andra skulle bli väldigt glada ifall ni tog tag i detta.. jag hoppas du tar hänsyn till detta och

Med vänliga hälsningar
Amal Saleban

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar