onsdag 27 november 2013

tillsammans!

                                   Personbeskrivning 

Jag heter Alexander och bor också här i djurgården.
Jag går i carlssons skolan och är tretton år, jag fyller fjorton i augusti. Vi har bott utomlands i nästan 10 år och vi flyttade hit i höstas. Minna intressen är att spela tennis och ja,typ cykla också.

                                                   Min egna

Jag heter Zayn Malik och är en väldigt stilig man och jag är 20 år. Min mamma är engelsk och min pappa kommer från pakistan. Jag gillar att vara med killarna i bandet 



                                   Miljöbeskrivning 



Det var kallt och väldigt många människor som väntar på deras flyg. Det var en kall höstdag, och man såg dom gråa molnen sticka fram på himlen, man hörde hur folket drog sina väskor mot det nytvättade golvet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar