fredag 1 mars 2013

bokuppgift v. 9

idag ska jag intervjua ida från boken "ida/Sandor"

Jag: Hur är det med din mamma?
Ida: hon är bra nu :)
jag: träffar du fortfarande Sandor ?
Ida: Ja ibland men vi snackar mest genom mail!
jag: Festar du fortfarande eller har du slutat?
Ida: jag festar inte lika mycket men ibland
jag: hur går det men skolan? har du slutat
Ida: neej jag tog tag i skolan och nu tycker jag att det går mycket bättre ?
jag: Hur kändes det när du och Sandor märkte att ni hade det likt
Ida: Jag tyckte att det var bra för att då får jag ut allt jag har hållit i mig i alla år
jag:vad tyckte du om lukas när han var så taskig mot dig och hota dig ?
Ida: Jag tyckte att ahn var sjuk och jag undra hur jag kunde vara i hop med han men som tur så var Sandor där förr mig och det kände det mycket bättre!
jag:  om du skulle beskriva Sandor med tre ord vad skulle det va ?
Ida: snäll, söt och ärlig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar